Besök hos BM

Barnmorskan ringde upp mig som bestämt och jag fick en tid att komma och kolla upp min värk. De vet dock inte vad det kan vara för något och de kan heller inte göra något. Känns så jäkla trist alltså att jag måste ha såhär fruktansvärt ont om dagarna. Avaktar några dagar till innan jag bokar läkartis istället.
Vi lyssnade även på bebisens hjärtljud och oh så mysigt det lät. Ca 148 slag per minut. Helt otroligt. :)

Ikväll har vi byggt ihop skötbordet, hade tråkigt så vi tog tag i det idag. Blev jättefint och jag är jättenöjd att vi köpte det. :) Nu är det bara byrå och vagga oså som ska byggas ihop innan jag kan börja pyssla och inreda. :)

Just nu ligger jag i sängen och försöker vila men det går inget vidare. Står knappt ut med denna värk.... :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback