Bolan

Kommer ni ihåg att jag berättade om att jag beställt en Bola? Jag fick den på posten förra veckan och den är så fin. Jag ville dock ha silverkedja istället för svart snöre som man får med som standard. Egentligen skulle jag beställt silverkedjan direkt från första början då de sätter dit bolan direkt på den. Ville även har berlock och pärla på halsbandet medan jag ändå var igång och det bästa var att göra en beställning på en kedja och det andra jag ville ha, och skicka tillbaka min Bola till företaget så de kunde fästa allt tillsammans och sedan skicka det tillbaka till mig. Så jag postade min bola i måndags och har väntat med spänning på att få den igen.

Idag fick jag tillbaka den och den blev så himla fin och jag är glad att jag valde att göra så som jag bestämde mig att göra. Så nu har jag en superfin kedja, ett hjärta och en rosa pärla tillsammans med bolan som pinglar så sött när jag går. Trodde det skulle låta massa från den men det är precis lagom "volym". :) ♥


Visst blev den himla söt?! :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback