Från en annan vinkel

Lovade er en bild på magen från en annan vinkel som jag skulle lagt upp igår men det blev inte riktigt av så jag tog en bild idag istället. Börjar känna mig väldigt rund nu. När man ser bilderna märker man skillnaden ganska mycket, jag tycker annars inte det händer något med magen. Men man blir nog väldigt lätt hemmablind.  :)


Just nu sitter jag och väntar på att min barnmorska ska ringa. Har som ni vet haft som kramp under höger bröst. Något så fruktansvärt smärtsamt ibland och speciellt nu senaste dagarna. Känner att det bara blir värre och värre. Kan inte längre sova på höger sida och nu göra det ont vare sig jag sitter, ligger eller står samt att det börjat ömma när jag rör vid området, vilket det inte gjort tidigare. Så ska höra med min BM vad det kan vara osv. Vissa tillfällen står jag knappt ut av värk och alvedon hjälper inte alls.. :/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback