Gekåsinköp - Bada

Här kommer bilder på det jag köpte som har med "Bada" att göra. Balja + stol, badtermometer, 10pack tvättlappar, babyolja, handduk med huva och lite söta badleksaker. :)



Hej! Det är hejsandra här från tråden på familjeliv :) Läser allt du skriver, då jag följer dig på bloglovin, men kanske inte är den bästa på att lämna spår efter mig. Tycker det var mycket fint du köpte i Ullared :) och undrar lite vad ungefär allt gick på? Vi ska nämligen dit i April någon gång och shoppa till bebisen :) Vore ju bra om man kunde ha något humm om vad det kommer gå på.. Du kan svara på mejlen om du inte vill svara så alla kan se :) Bara på ett ungefär.. Kram!

Svar: Hej! :) Vad kul att du följer mig via bloglovin! :) Jag kan absolut gå igenom kvittot och kolla på vad enbart alla barngrejer gick på, och göra en lista på vad som köptes och hur mycket av varje och totala summan om du vill. Så ett mail kommer absolut dyka upp från mig inom kort. Kram :)
dottir.webblogg.se

2013-02-23 // 13:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback