Gekåsinköp - Sköta

Här kommer det bilder på det som köptes under rubriken sköta och miniapotek. :)

Febertermometer
Nässug
Nagelvårdsset
Borste
Baby bomullspinnar
Salva mot torr hud
Salva mot röd stjärt
Skötbädd
Skötbäddsöverdrag
Engångsskötbordsunderlägg
 
























Åh vad du har köpt saker! :)
Jag blir bara stressad av att veta att jag bara fixat barnvagnen.. Jag vill fixa mkt mer, men svårt då man bor i en liten by och det inte finns så stort utbud på t.ex skötbädd, skötbord m.m.

Svar: Förstår att det känns tajt om tid men samtidigt har du många många veckor kvar. Jag hade nästan heller ingenting för en vecka sedan utan jag tog allt på en gång när jag väl handlade. Mitt tips är att om ni har någon stad nära där de säljer det mesta så passa på att köpa det en hel del på en gång. Då tar det inte lång tid innan allt är inhandlat. :)
dottir.webblogg.se

2013-02-24 // 20:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback