Mindre tid

Blir en heldag med studier idag också och då blir det mindre tid till bloggen. Men jag känner att stressen börjar komma krypande nu. Borde varit klar med kursen jag håller på med för länge sen egentligen. Så sen igår har jag suttit med min böcker och sitter just nu och skriver på sista inlämningsuppgiften så är inte långt ifrån klar nu. Sen återstår bara 3 kurser.

Att hitta motivation till att sätta sig med böckerna är ju inte det lättaste just nu när det händer så mycket annat spännande runt om kring och framförallt det hela med graviditeten. Sitter hellre och klickar runt på olika sidor och kollar efter sånt som jag vill köpa och inreda barnrummet med. Där kan jag fastna i timmar. Måste bättre mig! :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback