Snart här

Nu är den dagen jag sett fram emot snart här. Imorgon bär det av till Ullared och Gekås för att handla grejer till skruttan. Har suttit och skrivit en lista på allt som ska köpas både där, på IKEA och övriga ställen så listan känns väldigt lång, kanske för jag har med saker som inte är nödvändliga men som jag vill köpa ändå. Kan lägga in listan i ett inlägg senare med allt jag tänkt köpa för den som är intresserad. :)

Vi ska åka till Tranås senare idag för att övernatta där och sedan åka därifrån imorgon. Resa kommer ta oss ca 3 timmar så det blir en väldigt tidig morgon, iallafall för mig som går upp runt kl 10 i vanliga fall. Så idag har jag fört över pengar från sparskontot så det ska räcka och bli över förhoppningsvis och snart ska jag handla lite färdig frukost till mig tills imorgon så jag slipper stressa med det på morgonen och kan äta i bilen istället och även packa en väska med lite övernattningsgrejer och annat. :) 

Hoppas på lite folk imorgon och att vädret håller sig lungt på vägen dit och hem. :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback