Två veckor

Vi har preliminärbokat in en resa till Ullared och 2 veckor. Det känns lite tidigit men har inte tid senare i mars/april och sen börjar högsäsongen och då orkar jag inte gå där och trängas. Hatar att trängas i affärer i vanliga fall och jag är inte mer sugen nu som gravid heller. :P  Så om förhoppningsvis två veckor bär det av ner till Gekås och då kommer det mesta som finns med på våran "att handla till bebis" lista att inhandlas förhoppningsvis. Ska även kika efter lite mammakläder när jag ändå är där tänkte jag och hoppas att jag hittar något fint. :)
 

Någon mer som planerar in en resa dit så småningom? :)


Finns på Ikea det jag köpte :)

2013-02-07 // 06:32:25
» Sofie

Var nere på Ge-kås i början av månaden och blev riktigt besviken på just mammaavdelningen. Liten och tråkigt utbud. Ett par byxor och många tråkigatoppar. Men det kan ändras tills du åker dit. Bebisavdelningen däremot, där kan man hitta en del, inte för att jag vågade handla just då. Det får bli nästa gång.

Svar: Vad tråkigt att utbudet på mammakläder var dåligt, får hoppas de fått in lite nytt iallafall tills jag ska dit. :) Vad roligt att det däremot fanns mer på bebisavd, det är nog där det kommer handlas mest. :)
dottir.webblogg.se

2013-02-15 // 08:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback