Äntligen 2013

Hade en underbar nyårsafton med F, min familj och några från släkten. Blev fika ett antal gånger i väntan på tolvslaget. Känner att det inte alls var bra egentligen men gott var det.
Vid tolvslaget gick vi ut för att kolla på alla raketer. Hur mysigt som helst och sen vidare in för att skåla. Har svårt att få in att det är 2013 nu, det år vår skatt kommer. Äntligen! :)

Idag mår jag inte bra alls. Fy för denna eviga huvudvärk och detta illamående som inte vill ge med sig alls. Trodde det skulle bli bättre nu faktiskt. Men har endå lyckats tvätta och fixa lite hemma så nu ska jag vila på sängen med mina små troll en stund. :)



» klara

Åhh vilken fin blogg :)

Svar: Tack så mycket. Din är himla fin den med! :)
dottir.webblogg.se

2013-01-02 // 15:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback