Dagdrömmar

Det är kul att se statistiken varje gång jag loggar in här på bloggen. Trodde inte det skulle vara så många som skulle börja läsa min blogg. Även de dagar jag inte gjort inlägg så tittar många in. Så härligt måste jag säga! :)


Sitter just nu vid datorn i mitt arbetsrum, brukar annars blogga mycket från mobilen, men appen funkar sådär. Detta rum jag sitter i ska även komma att bli ett babyrum inom snar framtid. Drömmer mig bort om hur det ska inredas och vad som skall köpas in senare. Vill börja redan nu men det är lite tidigt känns det som, är ju bara i vecka 15 (imorgon). Så jag väntar till efter RUL åtminstone vilket är om en dryg månad innan jag börjar köpa in saker lite smått. Eftersom jag pluggar denna termin och alltid har mycket på slutet så känns det att det nog skulle vara skönt att ha rummet klart innan det stressiga börjar så jag kan lägga all tid och tanke på skolan och efter det så är det inte långt kvar till bebis kommer förhoppningsvis. Tills det är dags så letar jag inspiration. :)

(Bild lånad från IKEA)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback