En kurs mindre

Väntar på att läkaren ska ringa men det är nog förgäves. De är väldigt bra på att inte ringa tillbaka till en, det är inte första gången de struntat i det med andra ord. Huvudvärken bara fortsätter och fortsätter, orkar knappt sitta vid datorn och plugga. Men eftersom jag läser på distans så måste det göras via datorn tråkigt nog. 

Det blev lite ändrat igår på studieplaneringen. Jag trodde att jag var tvungen att läsa 550 poäng denna termin eftersom jag blev antagen till så mycket men CSNs krav för en termin är 450 p som jag fattat det så jag kunde välja 4 kurser med 100 p istället för 5 st, sen hade jag 50 p sen förra terminen som jag flyttade till denna. Detta var väldigt passade för att den femte kursen jag egentligen tänkte läsa, var en kurs där de hade slagit ihop två andra kurser till en stor, och de två kurserna har jag redan läst tydligen. Med andra ord så har jag redan klarat den kursen. Känner att detta blev ganska rörigt nu..haha. Men detta löste sig iallafall kanonbra tycker jag.  


De kurser jag kommer läsa är: Ergonomi, Friskvård och hälsa, IT i vård och omsorg och
Vård och omsorg vid demenssjukdom. Kommer nog bli intressant. :)

 
 
Om 40 minuter ska vi åka och hämta vårat första möbelinköp till bebis. Vad det är avslöjar jag senare! ;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback