En speciell känsla

Haft en väldigt trevlig förmiddag med massa besök och god fika. Alltid trevligt att träffa släkt man inte träffat på länge, även om det inte är ens egen släkt. Kommer väldigt bra överens med alla i F's släkt som jag träffat, speciellt mina svärföräldrar vilket känns superskönt faktiskt.

Fick låna en VHS av F's föräldrar för att kolla på  en gammal film med klipp från när jag var liten. Allt från när jag föddes och låg på BB till jag var ca 10 år. Väldigt spännande och kul att se. Liknar inte alls mig själv längre, men bra söt var jag med mitt gyllenblonda hår, dock hade jag kolsvart hår när jag föddes vilket jag tycker är så fruktansvärt sött på bebisar. Det var en speciell känsla att se sig själv som en liten bebis och även mina bröder när de var små. Helt otroligt och underbart! :)



 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback