Hormoner / spänningshuvudvärk?!

Det gick bra på vårdcentralen. De gjorde mängder med neurologiska undersökningar men allt såg bra ut. De tog även blodprov och lite andra prover för att se så det inte var en början på havandeskapsförgiftning. Alla prov som de kunde se resultatet på idag såg bra ut. Läkaren ska ringa senast på torsdag ang resultaten på de andra proven och se hur jag mår. Känns bra att de kolla allt men de kunde inte hitta varför jag har sån huvudvärk, antagligen pga hormoner eller spänningshuvudvärk. Fanns tydligen inga andra värktabletter att ta förutom morfin som läkaren inte ville ge mig pga beroenderisk? och sen alvedon/panodil vilket inte hjälper alls. Så bara stå ut och vänta på att läkaren ska ringa och se vad man ska göra därefter. Någon hjälp måste man väl få?

Sitter just nu i soffan med världens huvudvärk ännu en gång och känner mig helt slut. Hur ska jag orka med saker om det fortsätter såhär?! :S




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback