Livliga drömmar

Då börjar vardagen igen, tillbaka till skolarbete och hemmasysslorna. Känner mig inte helt sugen, är fortfarande väldigt trött och skulle egentligen vilja ligga framför tvn och slappa. Har i och för sig haft en trälig morgon, vaknade klockan 06 av att jag hade ont i livmodern pga växtvärk. Jag har vaknat av det förut men inte av såhär stark. Mellan 06 och 10 vaknade jag 3 ggr av det. Men sen gick det över och jag gick upp en stund senare och har inte känt något sen dess.

Har även märkt en sak. Som gravid kan man ha väldigt livliga drömmar vilket jag har, och har haft sen strax efter jag blev gravid. Drömt allt från att jag är Pi i filmen "berättelsen om Pi" till att gå på spökjakt med bästa vännen till att föda barn. Många av ni som är eller har varit gravid kanske känner igen er. Iallafall så har jag kollat på skräckfilm två kvällar i rad innan jag ska sova och ni kan ju gissa vad mina drömmar har handlat om. Precis, om skräckfilmen och det är inte alltid jättetrevliga drömmar. Funderar på om man ska dissa skräck framöver kanske?! Usch. :P
 

Nu borde jag bita ihop och ta tag i plugget! :-*




» Nina

Samma här! Nästan hemskt ibland hur mycket man hinner drömma ihop under en natt :P Sen har jag börjat sova sämre också, delvis p.g.a. drömmarna känns det som. Och att somna om är helt omöjligt numera..

Svar: Känner också att sömnen har blivit sämre, har väldigt svårt att komma till ro på kvällarna.
dottir.webblogg.se

2013-01-21 // 17:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback