1 dag kvar

Nu är det alltså bara 1 dag kvar till dagen man väntat så länge på. Det känns jättekonstigt att den redan är här faktiskt. Nu tror jag inte att bebis kommer titta ut imorgon men hoppas gör jag för fullt. Det gör även F, han har ju gissat på att bebisen kommer imorgon. ;)



Vaknade precis och ska orka mig upp strax för att äta lite, är vrålhungrig. Har haft en riktigt jobbig natt och morgon med massa foglossning och smärta och har inte kunnat ligga långa stunder på någon sida alls. BM rekommenderade mig att ta 2 Alvedon innan jag lägger mig och det gör jag också men det hjälper bara i hälften av fallen känns det som. Har även börjat ta omeprazol mot halsbränna och det är helt gudomligt måste jag säga. Har inte haft halsbränna på snart en vecka, varken på dagarna eller nätterna. Så även om jag har ont om nätterna så slipper jag halsbrännan iallafall så sömnen blir en aning bättre och det är ju alltid något. :)






» Marie

Åh va nära du är nu :) kanske har bebis redan tittat ut..

Svar: Ja nu är det nära, fast än har ingen bebis tittat ut. Hon trivs nog bra där inne. :)
dottir.webblogg.se

2013-07-04 // 09:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback