BF +4

Denna dag har jag spenderat på stan med min kära mamma och hennes sambo. Har vandrat runt i massa affärer och kollat och även hoppats på att det ska skynda på bebis att komma ut. Än så länge har jag bara molande värk, inga andra känningar så vi får se senare ikväll om det händer något mer. Köpte med mig ett par supersöta strumpbyxor till liten med hjärtmönster och volang på rumpan. Tycker det är så himla bedårande. :)

 
Imorgon är det dags för kontroll hos BM igen. Vi kommer då även boka tid för igångsättning och förmodligen kommer en hinnsvepning att göras. Om svepningen funkar så blir det förhoppningsvis en bebis innan helgen. Hur spännande är inte det! Börjar bli lite nervös nu med, inte över att det inte ska gå bra men utan för att jag inte vet vad jag har att vänta mig riktigt. :)

Dock ska jag inte ha så stora förhoppningar, kommer bli så grymt besviken och tjurig om svepningen inte fungerar. :P


Min bm ville inte göra hinnsvepning på mig! Så får nog snällt gå här t igångsättning den 19 :(( lycka till!

Svar: Vad tråkigt att hon inte ville göra det. :/ Jag håller iallafall tummarna att din lille kommer inom kort och du inte behöver gå till den 19e! ♥
dottir.webblogg.se

2013-07-08 // 20:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback