BF +9

Nu är det 9 dagar sen BF, tänkt att tiden ändå gått så fort? även fast jag känt att jag "plågats" varje dag av att det inte hänt något. Nu är det max 6 dagar kvar tills vi får träffa våran bebis och för varje dag som går så kommer vi närmare. Försöker tänka positivt men det är så svårt. Trodde verkligen inte att det skulle vara såhär jobbigt att passera BF men det är hemskt verkligen. Börjar ställa in mig på den 19e nu och tar inte så hårt på att inget hänt på morgonen när jag vaknar. Imorse kände jag bara att det var skönt att verkligen fått sova ut under natten. :)


Jag är så glad för alla fina ord jag får från läsare och nära och kära, som stöttar mig när allt känns rent ut sagt skit. Det är ni som får mig att se det positiva som jag glömmer bort när jag känner mig nere och deppig.
Ni alla är guldvärda ska ni veta! :) ♥




Älskar dig gumman, snart blir du världens lyckligaste mamma <3

Svar: Älskar dig med mamma! och du blir snart världens lyckligaste mormor! <3
dottir.webblogg.se

2013-07-13 // 15:52:01

Är redan lycklig för att du finns älskling och ger mig snart också den finaste gåvan som finns, det kalas LYCKA!! Kram till er :)

2013-07-13 // 21:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback