Nu är det nog nära!

Nu är det förhoppningsvis någonting på gång! Under hela kvällen igår hade jag regelbundna värkar med 3-6 minuters mellanrum, dessa var dock inte så kraftiga nu när jag tänker tillbaka i efterhand men just då kändes det som de.
Runt kl 00 började de bli glesare och mer oregelbundet mellan varje värk så vi gick och la oss och försökta sova. F somnade snabbt men jag låg vaken ett tag, av att det gjorde ont och av nervositet. Lyckades iallafall sova i 4 timmar till o från innan jag vakna imorse av en sån smärtsam värk. Började klocka igen och det har varit först 9 min mellan, sen 7 min mellan vilket det fortfarande är nu och fy vad de gör ont även fast jag tog Alvedon för 2 timmar sen. Har även ont i ryggslutet nu vilket jag inte hade igår. :)

Har precis tagit en varm dusch som jag inte tyckte hjälpte så mycket alls. Ska snart äta lite frulle och fortsätta klocka värkarna. Hoppas det drar igång ordentligt nu under dagen! Det verkar ju gå framåt iallafall! :)


» Marie

Nyfiken hur det går?! Hoppas ni är på bb & njuter av er lilla skrutt nu =)

Svar: Det går nog framåt men värkarna har blivit glesare och kommer inte alls lika ofta utan var 15-20 minut just nu. Känns så drygt, hade ju hoppats på att det skulle komma igång under dagen. :/
dottir.webblogg.se

2013-07-14 // 14:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback