Syprojekt

Idag skippar jag Gossip Girl, som har varit mitt tidsfördriv de senaste 2 veckorna typ, och tar tag i mina syprojekt som jag gav upp på för flera månader sen. Gardinerna som jag köpte till barnrummet har jag sytt upp och nu hänger de klara på sin plats. Nästa projekt efter det blev lapptäcket som jag såg så mycket fram emot att göra men tröttnade på. Vill att det ska bli klart innan bebis kommer så det är väl hög tid att fixa klart det nu. ;)
Även om jag inte tycker detta är det allra roligaste så går trots allt tiden ganska fort. Kollade klockan nyss och insåg att det hade gått 1 och ½ timme sen sist jag kollade. Efter detta syprojekt kommer jag nog inte sy mer på ett bra tag dock, om jag inte måste laga några kläder dvs. :P







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback