Efter besöket hos frisören

Det är så himla skönt att gå till frisören och komma hem med ett fint hår. Idag var jag ju hos min och satt där mellan kl 9 och 12. Vi slingade håret och färgade utväxten och klippte upp det en hel del. Avfärgningen till slingorna tog ganska rejält på håret, speciellt på topparna som varit blekta och avfärgade sen för 1 och ½ år sedan så hon fick klippa upp håret lite extra. Men hellre det än att ha ett trasigt hår. Jag blev helnöjd med resultatet och ser fram emot att komma så nära min egen hårfärg som det bara går så småningom. :)

Hade ingen bra före-bild på håret, detta var den "bästa" jag hade. Men man ser att det är mycket ljusare iallafall. :)



Idag skulle jag även fixa ett ID-kort och hade bokat tid hos polisen för det. Det jag inte visste var att jag inte fick göra ID-kort hos dem eftersom de har nationella ID-kort och för att göra ett sånt hos dem måste man vara svensk. Lagom typiskt nu när mamma och bror åkt hit för att hjälpa mig med detta. Så det blev inget leg gjort idag men ska göra det hos skatteverket senare i veckan istället, där går det för det är ett vanligt ID-kort som de gör.


» Nina

Blev jättesnyggt verkligen :)

Svar: Tack så mycket. Blev kanonnöjd! :)
dottir.webblogg.se

2013-06-05 // 18:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback