Fifteen days

Känns helt sjukt att det är 15 dagar kvar till beräknat, lite drygt 2 veckor bara. Vart försvann tiden egentligen? Nu tror jag dock att hon inte tittar ut innan beräknat utan snarare nån vecka senare, minst. :PNu börjar jag känna lite nervös inför vad som komma skall. Är absolut inte rädd utan nervös, mest för att jag inte vet hur allt kommer bli antar jag. Har ju aldrig varit med om något liknande tidigare, men jag är så förväntansfull och kan knappt vänta. Vill att allt ska ske nu men försöker njuta av de sista veckorna samtidigt, men det är svårt. :) Samtidigt som tiden går fort som tusan och man knappt hinner med så känns det som att det sniglar sig fram för varje minut som går. Snart är ju dock väntan slut och jag vet att om 4 och 1/2 vecka senast (om bebis inte tittat ut innan) så är vi på förlossningen eller BB och det känns kusligt nära. Fy vad jag längtar nu! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback