Konstig känsla

Åkte tidigt ner på stan idag med F för en liten shoppingrunda. Började på Espresso House för en frukost, jag är även beroende av deras is Chai, så himla god! Efter det tog vi en snabb runda genom de affärer vi planerat att gå i för att komma hem skapligt i tid för att ha hela dagen till annat. Vi hittade det vi skulle och jag fick med mig en hel del fint hem, bl.a två 3/4 byxor i mjukistyg, lite makeup och underkläder och ett amningslinne att packa ner i BB-väskan.

När vi hade gått i alla affärer och var på väg till bussen började jag dock känna mig konstig. Hade haft tungt att andas i affärerna under dagen men tänkte att bebis tryckte mot lungorna. Vi satte oss och väntade på en bänk och jag hade fortfarande samma konstiga känsla i kroppen. Vid oss var det en marknad där de sålde frukt och grönt och jag blev himla sugen på vindruvor så vi ställde oss upp och började gå dit. När vi gått några steg så började jag känna mig yr och det svartnade för ögonen gång på gång samtidigt som benen kändes svaga. Greppa tag i F ifall jag skulle dra omkull för det kändes som att jag skulle svimma vilken sekund som helst. Läskig känsla som sjutton. Vi köpte ingen frukt utan åkte hem istället för jag måddes verkligen inte bra och kände mig lixom frånvarande på något sätt. Väl hemma la jag mig iallafall och vilade och det blev bättre efter en stund. 

Nu känner jag mig fortfarande yr och seg i huvudet och har kvar den där konstiga känslan i kroppen, dock inget svartnande för ögonen eller så. Ska strax äta lite middag och se om det är bättre efter det annars får jag nog slå en signal till förlossningen och se vad de tycker. 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback