Perfekt fredagsmiddag

Idag har det verkligen varit varmt måste jag säga. Klarade inte av att sitta ute så länge i förmiddags utan gick in en stund efter inlägget jag skrev om tidsfördriv i förmiddags . Började må lite dåligt av värmen, typ illamående eller hur man ska beskriva det. Var även genomvarm fast jag satt med bara benen solen. Gick istället in och tog av mig de kläder jag hade på mig och la mig på sängen i sovrummet, som är det svalaste rummet i lägenheten. Slutade med att jag somnade och sov i ca 2 timmar. Hur skönt som helst. :) Nu sitter jag och väntar på att F ska komma hem från jobbet. Han skulle även ta mig sig lite asiatisk take away hem till middag ikväll. Väldigt smidigt att det ligger en asiatisk restaurang i samma byggnad som hans jobb. Perfekt att ta hem som fredagsmat. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback