Städ- och fixardag

Här hemma är det städ- och fixardag idag, dels för att få saker gjort innan bebis kommer men också för att F fyller 25 på fredag och vi ska ha kalas här hemma på lördag. Idag så passar jag på att putsa alla fönster innan bebisen kommer för det kommer inte bli av senare känner jag. Dock har jag fått vänta med att göra detta till F kommit hem från jobbet för att jag inte kan vända fönsterna själv då de är så himla sega, samt för att det kan finnas spindlar och jag tycker inte alls om dessa. ;) Har bara nåra enstaka fönster kvar som jag ska försöka hinna med ikväll för imorgon blir det inte så mycket tid till att fixa här hemma. Ska nämligen åka och hälsa på hos min mamma och moster över dagen och på kvällen ska F och jag äta ute. :)
Har även dammsugit hela lägenheten idag. Jag dammsög vardagsrummet och barnrummet och robotdammsugaren fick ta resten av lägenheten själv. Himla smidigt måste jag säga, ångrar fortfarande inte en sekund av att vi köpte den. :) Snart ska vi hämta upp stolar och bord från förrådet tills på lördag och börja förbereda lite smått. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback