Underbar helg men ingen bebis

Här har det inte kommit någon bebis än. Har haft massa att göra och varit riktigt trött så har inte bloggat något alls sen i fredags. :)

Midsommar var alldeles underbara med massa god mat och efterrätter tillsammans med nära och kära. Vädret var helt okej, inget ösregn som vi trodde skulle komma utan solen tittade fram då och då. :)
Det enda negativa var alla mina "nära döden upplevelser" med alla spindlar ute på landet. Jag har sådan fruktansvärd fobi för spindlar och när vi skulle vila igår märker jag att en riktigt stor kolsvart spindel kryper på mig. Sån panik man fick alltså, helt sjukt. Det var faktiskt skönt att komma hem igårkväll! :)



Idag så har vi spenderat halva dagen med att storhandla på Maxi och springa på IKEA och lite andra affärer. Fick med oss en hel del fint hem och mina fötter är helt öma nu efteråt kan jag lova. Kan ju alltid hoppas att denna dag triggar igång något så bebis tittar ut snart, men det är nog inte så troligt alls.
Köpte även någraom stycken ananas idag som jag tänkt käka på kvällarna. Skadar ju inte att prova tänker jag, dessutom är det riktigt gott. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback