Dagens vård

Jag är så fruktansvärt trött på vården. Man bara slussas runt för att ingen vill ta en på allvar. MVC skickar mig till förlossningen som i sin tur skickar mig till vårdcentralen. På vårdcentralen säger de att det inte är akut så jag fick igen tid utan ska avvakta till måndag och kolla om det finns tid då. Helt sjukt! Vadå inte akut? Visst det är inte så att jag avlider men fan jag kan ju inte ens göra något pga av värken. Vad är det de inte förstår? :S
Imorgon gör jag ett nytt försök att ringa MVC och säga att jag inte orkar ha det såhär mer och jag är så trött på att slussas runt. Jag kommer aldrig orka göra praktik med denna smärta, inte en chans. Åh jag är så arg på vården just nu!!! ;(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback