Fina mammakläder?

Jag är så irriterad just nu på min garderob. Har inte så mycket mammakläder och nu kan jag inte ha mina vanliga kläder heller, bara enstaka linnen. Är på jakt efter lite nya kläder men hittar absolut inget fint alls känns det som. Vill kunna känna mig fin och inte gå i mjukisbyxor eller pyjamas om dagarna som jag ofta gör nu. Tycker jag letat lite överallt men hittar inget jag fastnar för. Blir så ledsen på att det inte finns något stort utbud på mammakläder. Känner mig så ful och stor nu när jag knappt har något som passar...>,<


» Nina

Samma här! Antligen är mammakläderna fula eller tråkiga eller så är dom hutlöst dyra. Aldrig att jag betalar 50-60€ för en tröja jag ska ha i 2 månader..
Kör för det mesta med långa linnen och en cardigan ovanpå nu.

Svar: Ja men precis, många kläder man fastnar för kostar väldigt mycket. Men jag hittade tillslut lite kläder hos Asos till en bra peng och fri frakt. Kan tipsa om det! :)
dottir.webblogg.se

2013-03-23 // 11:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback