Fortfarande ont

Trodde de senaste dagarna att det hade blivit bättre med värken och att de tabletter jag fick av läkaren fungerade men å andra sidan så har jag varit väldigt stillasittande de senaste dagarna. Idag när jag hade ett antal ärrenden på stan och i skolan och har gått samt rört på mig mycket så har jag haft lika ont som innan tabletterna, helt gråtfärdig vissa stunder. Är så besviken att de inte fungerade fast jag nästan visste att det skulle bli såhär.
Imorgon har jag också en hel del att göra fram till kl 15. Efter det ska jag ringa förlossningen om en ny läkartid för detta orkar jag inte längre, kommer aldrig orka praktiken om jag ska må såhär heller. :/
Nu har jag bäddat ner mig i sängen och ska strax sova. Blir en tidig dag i morgon. Börjar dagen hos sjukgymnasten på informationsträff om foglossning och lite sånt. Men mer om det imorgon. Det jag vill ha sagt var iallafall att det ska bli riktigt skönt att sova efter denna dag.. :)



Stackare.. Tycker synd om dig! Inge roligt att ha ont :(

Skickar en styrke kram till dig och hoppas du blir bättre snart!

Svar: Nä det är inte kul alls. Tack så jätte mycket! <3
dottir.webblogg.se

2013-03-06 // 08:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback