Hej halsbränna

Har sen igår haft jobbig halsbränna. Idag har det varit ordentligt och jag kunde knappt äta lunchen för det kändes konstigt och obehagligt i strupen. Tänkte inte på det igår att det var halsbränna, eftersom jag aldrig haft det förut vet jag inte hur det skulle kännas men nu är jag helt säker. Köpte hem samarin här om veckan då jag tänkte att det kunde vara bra och ha och det visar sig det vara också. Efter jag drack ett glas samarin så har det blivit mycket bättre och det är skönt som tusan. Känner dock att det börjar komma smygande igen så ska fixa ett glas snart igen. Synd bara att det inte är något vidare gott. :P



» Nina

Sama här, har haft lite halsbränna/sura uppstötningar under nästan hela grav men igår o idag har det varit riktigt hopplöst! Prova att varva samarinen med mjölk (eller något annat med kalcium), det hjälper för en stund iaf :)

2013-03-25 // 19:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback