Jobbig natt

Skulle inte sagt igår att halsbrännan blivit lugnare. Fy vilken jobbig natt jag haft. Vaknade mitt i natten av att det gjorde hemskt ont i hela strupen. Gick upp för att dricka en samarin och sen försöka somna om. Gick sådär att somna om och samarinet hjälpte inte som sist men jag hade iallafall inte lika ont när jag vakna nu på morgonen som inatt. Nu sitter jag och äter lite sötmandlar efter att ha läst att det kan hjälpa lite grann mot halsbränna så vi får se. Annars så fick jag utskrivet magsyrehämmande läkemedel när jag kollade upp smärtan vid revbenet som jag funderar på att prova, igen. Annars har jag fått tipset om novalucol. :)

Ni som haft/har halsbränna, vad hjälpte er bäst? :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback