Kärlekstrollet

Verkar som mitt lille kärlekstroll börjar tycka att magen börjar vara ivägen för att han ska kunna sussa skönt på den. Dessutom så rör magen på sig ovanligt mycket vilket han inte verkar uppskatta heller. ;)
Men han ska minsann allt ha sitt gos och står ut. Han är för go.. ;)



» Marie

Åh vilken mysig bild. Jo jag hade ju inte så långt kvar visade det sig ju och nu är min bebis här. Gravidtiden gick så otroligt fort för min del, håller tummarna att den gör det även för dig. Håller helt med dig, alltid kul med bloggar i "närheten". Haft mycket besvär av graviditeten hittills?

Svar: Åh Grattis! Såg bilderna på honom och han är så söt! :D Nu längtar jag som bara den till juli! :) Har inte haft så mycket besvär med graviditeten än så länge, har haft lite ont vid revbenet men vet inte om det beror på graviditeten eller inte. :)
dottir.webblogg.se

2013-03-22 // 01:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback