Mer inköp till bebis

Idag har det varit mycket på schemat. Jag och F tog en sväng ner på stan. F skulle klippa håret och jag satt och pluggade medan jag väntade tills han ar klar. Efteråt blev det en shoppingrunda, en snabb sådan innan jag skulle till skolan och göra prov (som för övrigt knappt kunde gå bättre). Tog en sväng in på kappahl där vi hade en valfri body att hämta ut plus att vi hade 25% rabatt på ett till plagg. Så fick med oss massa fint hem. Köpte bl.a en klänning som jag inte kunde motstå. Så sommrig och så söt. :)
Vi var även och köpte en babybjörn bärsele hos en jättetrevlig tjej. Kvaliten var kanon och den kosta bara 300 jämfört med en ny som ligger runt tusenlappen. Är sjukt nöjd och hon visade även hur man använde den och satte i sin bebis och tog ur. Hon hade en liten charmig skrutta hon med. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback