Skatten

Har ni kikat in hos skatteverket och kollat om och hur mycket ni får tillbaka på skatten?
Visste ni även att man kan få sina pengar innan midsommar? :)


Det visste inte jag förens alldeles nyss. Trodde jag skulle få en liten slant om jag hade tur. Men att få så mycket som jag ska få trodde jag aldrig skulle hända. Dessa pengar kommer komma någon/några veckor innan bebis kommer dessutom vilket inte kunde bli mer passande. Oron för ekonomin är inte lika stor nu och det känns så jäkla skönt alltså!!! :)

Kika in hos skatteverket och kolla ni med vettja. :)



Hur går man in då? Skulle ju vara toppen!! :D

Svar: Du går in på skatteverkets hemsida och loggar in med t.ex bankID. Väl inne så går du in på skatteuträkning och följer stegen. :)
dottir.webblogg.se

2013-03-22 // 10:11:18

Jag har också varit inne och kollat, blir en bra extraslant innan bebis kommer! :)

Svar: Ja visst är det kanon att det kommer så pass lagom. :)
dottir.webblogg.se

2013-03-23 // 13:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback