Vill ha värme

Vilket väder va? >,<
 
Här snöar det sen inatt någongång när jag gick upp för att besöka toan. Usch blir så trött på denna snö, vill ha sol och lite värme nu. Längtar som sjutton till våren verkligen är här och till sommaren. Som tur är så är det inte många veckor kvar nu iallafall. Har dessutom drygt 15 veckor kvar till BF och det kommer nog gå fort tror jag, bara snön försvinner. ;P

Tyckte jag kände mig bättre imorse och tänkte att det kanske inte var en förkylning på G men nu känner jag samma tryck i ansiktet och tinningarna och är inte alls sugen på att sitta här vid datorn och plugga, men jag är illa tvungen känner jag. Det måste ju bli klart. Tycker det är jobbigt när kurserna ligger helt på internet och allt finns där. Ville egentligen sitter i soffan med en kurslitteratur och plugga, det funkar bättre för mig. Kursen jag håller på med nu är helt hopplös. Ingen kurslitteratur, bara några PDF-dokument och resten ska man leta fram på internet vilket inte är världens lättaste då man ska ha tillförlitliga källor dessutom. Wish me luck! ;P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback