Boa för bebis

Denna lördag har hittills spenderats i barnrummet för det mesta. Har bäddat spjälsängen och satt dit en text på huvudgaveln så nu står den redo och klar och väntar på bebis. Fattas bara en sänghimmel över, som förhoppningsvis kommer upp i slutet av veckan som kommer. Kommer bli såå mysigt! :)
Har sorterat in alla grejer, som köpts in under resans gång, i korgarna som stått tomma i skötbordet och väntat. Har även kollat igenom alla tavlor och hyllor som ska upp, nu ska jag och F bara bestämmas vart de ska sitta. :)

 
Har börjat packa BB-väskorna lite smått men det är så svårt att veta vad som ska med och hur mycket som ska med. Jag känner lite att bättre att ta med för mycket än för lite men samtidigt ska man ju inte överdriva. Har en lista som jag utgår ifrån som jag hittat här på nätet som jag sett många andra bloggar också använder sig av så jag tror det är en bra lista. Kan lägga upp den någon dag om någon är nyfiken. :)

Nu ska jag fortsätta boa lite till innan det är dags för middag. :)


» Nina

Vilken söt text :) Men vet du, nu får jag riktigt panik när du börjar tala om att packa bb-väskan! :P Jag bara skjuter på det hela tiden.. orkar liksom bara inte. ;)

Svar: Ja visst är den :) Hihi ja du kanske ska börja packa lite smått snart du med, du har ju trots allt inte så långt kvar nu till beräknat. ;)
dottir.webblogg.se

2013-05-25 // 17:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback