God morgon

Tittar in och säger godmorgon, eller god förmiddag kanske. Vaknade för en stund sen av att F kom in i sovrummet gav mig en puss och sa Hejdå. Hade helt glömt bort att han skulle iväg på en grej i skolan idag. Märkt att jag börjat glömma bort en del saker nu senaste tiden. Glömmer bort att vi t.ex varit och handlat eller dylikt och kan bli tjurig att det inte har blivit gjort, fast alla varor ligger i kylen och skafferiet. Är det det här som de menar med gravidhjärna? :P haha

Just nu ligger jag kvar i sängen och lyssnar på regnet som typ öser ner utanför. Ska strax orka mig upp och äta lite frukost innan det är dags att ta tag i inlämningsuppgiften som jag kämpar med fortfarande. Dock är sängen väldigt skön just nu och skulle gärna ligga kvar ett tag till. ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback