Klädkammaren

Om ni undrar var jag har hållt hus idag så ska ni strax få veta vart. Idag bestämde jag mig nämligen för att städa ur våran klädkammare. Vi hade slängt in sak efter sak efter sak in dit och det gick knappt att komma in där nu. Kände att det var dags att ta tag i det och bäst att göra det nu medans jag orkar. Är helt slut nu efter denna dag och ligger just nu på soffan efter att ha gått 3 vändor med F till skräprummet med massa bråte. Svårt att förstå hur mycket skit vi samlat på oss i våra dagar. :P
Skulle vilja måla väggarna där inne egentligen, det är massa märken och fult, kanske tom tapetsera. Även sätta in lite hyllor så man kan förvara saker lättare. Om och när detta händer är dock en riktigt bra fråga. ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback