Beautiful for moms & safe for babies!

För några dagar sen så tog jag del av ett erbjudande som jag hittade på en blogg jag läser. Det erbjudandet gav mig 25% rabatt på alla halsband med bitring från lillabebben.se. Dessutom fick jag med ett bitvänligt armband i slumpad färg med på köpet, vilket idag visade sig bli ett rosa armband. :) 
Halsbandet jag valde är vitskimmrande och det syns inte alls att det är i silikon utan ser väldigt verkligt ut. Ser himla fint ut när man har det på sig och är som sagt bitvänligt för bebisen, hur bra är inte det?!
Nu återstår det att se om Alice kommer vilja tugga på dessa eller om hon ska tugga på allt annat som inte är lika bitvänligt. :)

 


ett sånt silvrigt halsband hade jag när mina storkillar var små, får nog ta och leta upp det igen :)

2013-11-21 // 10:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback