Kall morgon

Vakande upp till en riktigt kall lägenhet idag. Det är nog dags att höja värmen i elementen lite mer. Såg även att det var ett par minusgrader utomhus. Brr! Ja nu är väl vintern här.
Här hemma ligger vi just nu i sängen och myser, har precis hämtat en utvilad och pratig Alice från sitt rum. Hon ligger här på mage och leker med sina mjukis leksaker väldigt koncentrerat och snart ska vi gå upp för att kika förbi öppna förskolan. :)
(Bild från igår)

Idag har vi även planerat att handla det sista inför dopet och även få och hämta nyckel till lokalen till dopfikat. Tänk att det snart är dags, nyss var det ju 2 månader kvar.
Igår försökte jag mig på att göra marsipanrosor, och aldrig mer! Haha. Himla svårt att få de fina. Stansade även ut vanliga blommor och blad att dekorera tårtorna med och har kvar att göra hennes namn, datum och kvistar. Ska nog försöka mig på det ikväll så jag har det gjort. Borde även göra tårtbottnarna och frysa in men vi har sån liten frys så får se hur jag gör. :P


» Nina

Här var det också grymt kallt imorse! Desvärre verkade alla batteri redan vara på max :P

Svar: Usch ja det är inte alls skönt med kyla. :S
dottir.webblogg.se

2013-11-26 // 11:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback