Fullt upp

Jag har inte glömt bort bloggen. Jag har bara haft väldigt fullt upp här hemma senaste tiden. Mycket besök och saker som hänt. Alice utvecklas för varje dag som går och det är så himla mysigt att se. Hon är en riktig mammagris dessutom. ;)

En sak som hänt senaste tiden är att vi börjat gå på föräldraträffar en gång i veckan och träffa andra nyblivna föräldrar och deras små knoddar, jättemysigt. Vi ska även börja gå till öppna förskolan när de har babycafé för barn mellan 0-6 månader. De är nu nyligen vi har börjat kunna gå längre promenader med vagnen och det känns som att för varje gång så gillar Alice vagnen mer och mer. Vilket jag tycker är hur skönt som helst. Att få komma ut ut lägenheten bara för en liten stund för så mycket. :)

Något annat stort som är på gång just nu är dop. Vi har bestämt oss för att Alice ska bli döpt och nu om dagarna sitter vi och planerar inför det. Det är så mycket som ska planeras känner jag, kanske för jag aldrig har planera något större. Kyrka, datum, gästlistan, korten, dukning, mat eller fika? och mycket mer. Än så länge har vi inget datum bokat men det blir nog innan årets slut iallafall. Det vi har klart än så länge är klänningen, hon kommer få ha min som jag döptes i. :)


» Marie

Åh va söt hon är er lilla prinsessa!!

Svar: Åh jag försökte titta in på din blogg men har inte kvar lösenordet. :)
dottir.webblogg.se

2013-09-02 // 19:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback