Utrensning

Förkylningen har blivit värre under dagen och nu sitter jag här med halsont, täppt näsa, huvudvärk och trötta ögon. Märkte vid middagen att jag heller inte känner någon smak knappt. Man blir ju inte så sugen eller hungrig när maten inte smakar ett dugg. :P
Tror Alice med börjar bli lite förkyld, hon har hostat en del under eftermiddagen, vilket hon bara gjort innan om hon satt i halsen. Eftersom hon vill samsova med ansikte mot ansiktet på morgonen så är det väl iofs inte så konstigt om hon blivit smittad.

Ikväll har vi rensat ut det mesta av storlek 56 från byrån och gått igenom storlek 62. En del av 62 kläderna sitter som en säck mendan andra är för små märkte jag. Alice är ganska lång och pyjamasar tex blir korta i benen. Insåg även att vi inte har så himlans mycket kläder i 62 så ska köpa lite nytt. :) Annars har vi fått en hel del kläder, lite nytt men mest ärvda kläder. Men man vill ju även köpa kläder själv känner jag. Det är ju lite av grejen med att ha barn eller vad man ska säga, att få klä barnen i det man själv har köpt och tycker är fint. :P


Hittade en söt sparkdräkt i byrån som jag helt hade glömt bort. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback