Gymkort

Nu har jag äntligen köpt mig ett gymkort. Mitt allra första dessutom. Känns kanonbra och jag hoppas jag kan komma iväg 2 gånger i veckan till gymmet. Har redan varit där ett par gånger och tränat på några gratis provtillfällen som jag haft. :)

Ang vikten så körde jag på efter förlossningen men inget hände. Blev så frustrerad när jag åt väldigt lite och inget hände på några veckor så jag valde att stanna upp och vänta ett tag till. Kändes som kroppen inte var redo? eller vad man ska säga. Men nu kör vi igen!!
Har sen två veckor tillbaka lagt om kosten. Kanske inte direkt bara ätit nyttigt. Har unnat mig en del godis och gott ändå men jag räknar kalorier och ser till att inte hamna på mer än jag ska och det har gett resultat. Igår var det 2 veckor sen jag började prick och vågen visade -3,5 kg och jag är mycket medveten om att en del är vatten men det känns ändå bra. :)



Jag kommer nog inte skriva ut vikten här ännu mer det jag gjort i tidigare inlägg. Förutom när jag nått min målvikt och det dröjer ett tag till. Då kanske jag tom kommer lägga ut före och efter bilder. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback