Nr 14 och Nr 15

14. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att byta liv med någon i en tv-serie…

Hmm, jag kollar på väldigt mycket serier men ändå så kan jag inte direkt komma på någon jag skulle vilja byta liv med. Tycker att alla personer i någon serie har ett eller flera problem de brottas med som inte är bättre än mina.
Men om jag nu blev tvingad så skulle det bli Hiro från serien Heroes. Han kan stanna tiden, vilket jag kan känna att jag skulle behöva många gånger och typ gå och ta en nap eller bara va. Det här med egentid finns det inte jättegott om just nu... :P


15. En grej som gör mig vansinnig i vardagen.

Inte en så jättesvår, något jag blir helt galen på är alla katthår som finns precis överallt här hemma. Även om man städar aå finns de där strax igen. Skulle köpt mig två nakenkatter istället. 😚 hihi



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback