Kalashelgen över

Nu är kalashelgen över och vi föräldrar är dödströtta. Vi har haft fullt upp från morgon till kväll sen i fredags och knappt hunnit pusta ut känns det som. Igårkväll stod jag tex och kokade rabarbersaft inför dagens kalas. Jag är helt slut just nu och känner hur ögonlocken gärna skulle slå ihop en det är lite för tidigt för att sova nu, till skillnad från Alice så sover jag inte 12 timmar per natt tråkigt nog.


Det har varit en jättemysig helg och riktigt kul att få träffa släkt till både mig och F. Alice var väldigt blyg i början och har suttit som en igel i antingen min eller Fs famn. Efter ett tag så släppte det blyga och hon har pratat och staplat runt ordentligt. Hon tyckte dock inte alls om tårta och åt istället vattenmelon i mängder och mariekex. :)


Alice fick många fina och roliga presenter, allt som hon behöver och önskat sig i princip. Nu återstår bara frågan hur allt ska få plats i hennes rum. Det får bli veckans projekt.
Bilder från kalaset kommer jag förmodligen lägga ut imorgon. Ikväll har jag bestämt mig för att inte göra ett dugg mer än att ligga här på soffan. Är helt slutkörd. Hoppas ni haft en mysig helg också! :)


Kalas är alltid skoj! :)

Svar: Ja visst är det! :)
dottir.webblogg.se

2014-07-20 // 21:16:58

Så fin hon är Alice! :) ofattbart att det redan gått 1 år sedan våra flickor kom till världen! Jolie fyller den 7 augusti, så jag har precis skickat ut inbjudan till kalasen. Himla roligt att du börjat uppdatera lite oftare nu igen :) Kram

Svar: Ja det är helt crazy att det redan gått 1 år! :) Vad roligt med kalas! Det var så himla kul att fixa och planera inför Alice kalas tyckte jag. :) kram
dottir.webblogg.se

2014-07-21 // 20:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback