Alice rum

Tänkte att jag kunde visa er hur Alice rum ser ut. Ända sen Alice kom nästan har jag pysslat och fixat med hennes rum för att få det så som jag vill ha det. Det började kanske innan hon kom till och med, när jag började boa. Men eftersom man inte kunde vara 100% att det stämde att det var en flicka på UL så vågade jag inte fixa för mycket. Men nu är hennes rum klart, för ett tag iallafall. Det kommer möbleras om inom sin tid igen när bebissakerna flyttar ut och barnsakerna flyttar in. Tänk att hon är mer barn än bebis nu, helt otroligt vad snabbt tiden har gått. Hon blir ju 1 år om 2 månader!  Bilderna är tagna för ett tag sen, men såhär ser rummet ut iallafall, färdigt men lite stökigt tydligen.. ;)



» Marie

Åhhh vilket fint rum Alice har ♡♡♡

2014-05-11 // 12:43:07

Jätte fint och hon trivs i sitt rum också <3

2014-05-11 // 13:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback