Bygeln borta

Igår när jag städade köksbordet och Alice matstol passade jag på att ta bort bygeln på stolen. När vi vsr på BVC berättade vi att Alice klättrar upp i sin stol och sätter sig jättebra, då tyckte hon att Alice kanske var så pass stor att hon inte ens behövde bygel längre. Så igår passade jag på att plocka bort den när jag ändå städade. Det har gått över förväntan faktiskt, jag trosde aldrig hon skulle sitta still och gå ner och upp hela tiden. Men inte! Nu har hon visserligen intw suttit i den så många gånger sen igår så det kanske ändrar sig. Men det lilla hon har suttit där har jättebra, sitter stilla och försöker inte ens gå ner. Nu är der dessutom mycket enklare för henne att klättra upp och sätta sig.
Helt plötsligt känns hon sååå stor, min lilla skrutta är verkligen ingen bebis längre. Det är så roligt att se hur hon utvecklas och blir större för varje dag som går. :)









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback