Fullspäckad helg

Denna helg har vi haft fullt upp. I fredags hade vi vänner över på spelkväll. Vi brukar ses då och då och spela något brädspel, ha lite gott dricka och snacka. Riktigt trevligt faktiskt.

Igår var vi iväg på kalas hela dagen, Fs syster fyllde 25 och även svärfar fyllde för någon vecka sen. Innan kalaset var vi på stan och shoppade lite och fick Alice att somna i vagnen som tur va. Vi skulle vara där 13 vilket är mitt i hennes sovpass egentligen men det gick bra ändå. Hon har sån himla energi och lekte i princip hela tiden. Vräkte i sig smörgåstårta gjorde hon med. Även en liten bit tårta fick hon smaka. :)

Idag har vi hunnit vara iväg på loppis i grannhuset. Hittade väl inget speciellt. En tröja till Alice och en Välkommenskylt till ytterdörren. De sålde även hembakade bullar så Alice fick en innan vi gick hem.
Nu väntar jag finbesök, ändå från skåne. En av mina närmaste vänner har åkt och hälsat på sin familj och passar på att komma förbi hos oss idag. Vi har inte träffats sen i sommras nu när jag tänker efter. Ska bli så kul! :)


Hoppas ni alla haft en trevlig helg!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback