Genomförkyld

Igår fick jag ovanligt mycket pussar av Alice, och idag vaknade jag upp genomförkyld. Alice har varit lite snorig senaste tiden men jag trodde inte det skulle bli såhär. Jag fick iallafall pussar så jag är glad ändå. Hon är inte så givmild när det gäller just pussar och kramar annars nämligen.

Igår var jag så trött och orkade inte göra ett dugg egentligen. Men varannan dag så tränar jag hemma och igår var det dags. Nått som är jobbigt är när träningsdagarna infaller samma dag som min fastedag. Noll energi men jag gjorde dem, mot slutet började jag bli arg och svor en del, haha. Stackars F som hjälper mig med träningen. :P

Igår lagade jag även ett recept ur min 5:2 bok jag köpt. Het rotsakssoppa stod på menyn och det smaka riktigt bra faktiskt och nog var den stark också. Gjorde dubbelt så har ett par portioner kvar i frysen till de andra fastedagarna, så smidigt.

Om en stund ska jag lämna Alice för förskolan och sen hem och vila tills det är dags för mig att åka till jobbet. Kommer bli en lång dag känns det som. Tur att det är sol ute som piggar upp lite. :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback