Tappat förtroendet helt

Efter att ha jagat 1177 och vårdcentralen idag då Alice feber fortfarande är kvar och är högre än igår så har vi fortfarande inte fått en tid. 1177 säger att efter 4 dagar med feber ska man kolla upp det men tyckte att vi skulle avvakta fast vi är inne på dag 5 med feber. Ringde vårdcentralen efter det och fick svar att de ringer upp 15.55. Inget samtal kom förens 16.20 typ och de hade inget att säga förutom att vi ska tvinga i henne vätska och ringa tillbaka imorgon för en tid. För dagen är ju snart slut så de kan inte ta emot någon, fast det var minst 40 min kvar. Snacka om vilka dåliga prioriteringar de har. Jag är så sjukt förbannad just nu och snart ringer vi 1177 ännu en gång och kommer inte lägga på luren förens vi fått en tid hos jouren som öppnar kl 18.

Vad har vi vårdcentraler till egentligen? Jag har iallafall tappat förtroendet för dem helt. Vården är inte det minsta bra här i Sverige... Fy fan!


Såhär har dagen sett ut till största del. Alice har legat på mig och sovit eller bara kollat tomt på barnprogram. De få stunder hon har som är pigga och hon leker varar i 15 minuter sen är energin slut och det blir tårar och gnäll och famnen som gäller igen. Vi har byggt lite med duplo och lekt med dockorna idag iallafall. Men mest hängt i soffan och sovit.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback