25års fest

Anledningen till att det var tyst här på bloggen igår var för att vi hade besök av Alive mormor. Supermysigt att få besök då vi inte träffas så ofta, kanske en gång i månaden. Medans mamma (min) busade med Alice så passa jag på att städa och diska och röja lite. Skönt att få det gjort nu inför helgen.

Vad händer i helgen då?
Ikväll står det 25års fest på schemat. En av mina allra närmaste vänner fyllde nu i januari och ikväll ska det firas, jag sitter just nu på bussen påväg till henne. Ska hjälpa till med lite förberedelser och göra mig iordning där, precis som när vi var yngre, lite nostalgi. Ska bli så kul!

Igårkväll vände jag nästan upp och ner på min garderob. Provade klänning efter klänning men inget passade, inte så att de är för små men jag tyckte jag är för vuxen för dem. haha! Vet inte hur jag ska förklara annars.
Så jag körde på mitt safecard, en svart pennkjol! Då var ju bara nästa problem att hitta en tröja eller blus att ha till och efter många om och men så valde jag tillslut en. Hittade srrumpbyxor och pumps och till det nya smycken och handväska. Vilket ilandsproblem va? men det blev bra trots allt! ;)

Får se om jag lyckas få en bild med allt på under kvällen, har lovat några en så kanske dyker den upp här med.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback